fredag 5 juni 2009

En underbar sak

Ibland händer underbara och fantastiska saker, som att man springer ifatt världens bästa man eller att man får ett litet barn, och ibland händer det saker som också är fantastiska men i en mindre skala. En sådan sak inträffade häromdagen när tidigare nämda man i ett svagt ögonblick gick med på att göra om vårt kontor/skräprum till dressingroom till mig. Tjoho tjoho! Min klädkammare blir kontor/förråd istället.

Förut tänkte jag inreda min lilla klädkammare i guld, rött och rosa, men nu när jag får rummet blir det vitt istället. Om ekonomin tillät skulle jag inreda hela rasket med Elfa, men jösses vad dyrt det blir! Istället blir det Ikeas motsvarighet Antonius. Kanske med hyllplan i björk. Lite oväntat sådär, jag gillar inte alls björk speciellt mycket egentligen. Ja, eller tydligen gör jag ju det nu. Ah, björk blir det nog i alla fall. Synd bara att vi är totalt utfattiga för tillfället (damn you kamrem!), inredningsfesten får nog dröja en månad eller två. Eller tre. Buhu.



Antonius förvaringssystem, Malm toalettbord, Musik lampor, Godmorgon spegel
och Rigga klädhäst. Allt från Ikea. Hattaskar och glasdiamanter från Åhlens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar