tisdag 10 mars 2009

Härligt hus!

Här sitter jag och är alldeles grön. Jag är så jätteavundsjuk på dem som var med i Bygglov i tisdags. Vilket fint hus de har! Ett sådant här sextiotalshus är min dröm. Vet dock inte om jag tycker om att de ersatte vardagsrumsfönstren med något vitt vikschabrak. En altandörr hade kanske räckt. Men vad vet jag, det kanske är jättefint. Är inte jätteimponerad av inredningen heller, trots den gulliga soffgruppen från Bolagret. Och plastrotting och grillmonster, blä.




Så här hade jag gjort det istället:


Soffa Avec CB2
Matgrupp Fusion Ikea
Matta Alvine Triangel Ikea
Lampa Meridian
Propellor design/Supermarket
Lampa PXL Fredrik Mattson/Zero
Bord Mushroom 7-Top
Thomas Wold/Velocity
Kuddar
Urban Outfitters
Fina fågeltryck Three potato four
Tyg Iso Harlekiini
Marimekko
Vaser Andes, Inca och Urpu
CB2
Prydnadsfågel Eames House Bird
Hay
Magno Wooden Radio Large Areaware/Velocity

Och så lite Grythyttanmöbler till uteplatsen istället! Fint fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar