onsdag 11 februari 2009

En bra dag

Ikväll ska jag se Anna Ternheim. Jag och maken skulle gå för ett tag sedan men jag var så sjuk att jag inte orkade. Fällde faktiskt en liten tår. Men eftersom jag är smått besatt av hennes musik hade jag bestämt att gå med min moder också, och ikväll är det dags. Åh jag är så glad! Men först måste jag göra lite nytta, sätta upp hyllsystem i tvättstuga och byta rustika lådhandtag mot dito i förnicklad aluminium. Handtagen på luckorna byttes ut så fort vi hade köpt dem, men nya hål krävs till lådorna. Och då tar det ju sin tid eftersom man måste samla mod. Vi har lite håltagnings-issues i vårat hem. Men först ska jag fortsätta läsa Door Sixten, de har kanske världens finaste hus och härligaste inredningen. Ni måste kolla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar