söndag 15 februari 2009

Fin design för liten peng

Maken kom hem från jobbet och var sjukt peppad på att köpa soffbordet Pond som Wis har designat. Jag har länge tyckt att det varit fint, men har liksom inte nått fram med mitt budskap till honom. Ni vet, man kan ju leda hästen till vattnet... Nu hade han i alla fall kommit till insikt och eftersom jag är den med körkort i vår familj stack jag iväg och köpte det. Fick montera isär halva bilen och sedan pressa in karongerna (glasskiva!) för att få med mig det hem och under hela bilresan upprepade jag " gå inte sönder gå inte sönder gå inte sönder" tyst för mig själv. Och hepp hepp, här står det nu och ger en nödvändig kontemporär touch till vardagsrummet. Om vårat hem inte såg ut som ett bombnedslag skulle jag bjussa på en bild på det i sitt sammanhang. Ni får nöja er med Wis bild:



Och ni vet väl att det är nedsatt på Mio, från 3950:- till 990:-. Det mina vänner, är 75% det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar