tisdag 10 februari 2009

Snor och spegel

Vi trodde att vi var fria från sjukdomarna här hemma, men icke sa nicke. Först började P:s näsa rinna, och plötsligt var det bebissnor överallt. Igår kväll var det makens tur, så nu ligger båda och är eländiga. Hoppas verkligen jag klarar mig den här gången.

Satte upp vår nyinköpta hallspegel igår också. Vi hade en jättenfin från 50-talet förut. Men eftersom vi var klantiga och inte bytte ut snöret så ramlade den ner. Väldigt tråkigt. Efter den fadäsen har vi fått försöka spegla oss i sidoljuset bredvid ytterdörren och det är ju inte så lätt. Man gick ut med bara en aning om hur man såg ut. Väldigt fint blev det med den nya, och rakt satte jag den också! Men man blir lite galen på våra väggar. Det är lite hipp som happ. Lite trä, lite gips, lite spånskiva och lite oidentifierad skiva med svart papp på. idag hoppas jag att jag kan fixa ordning i hallen idag så kanske jag kan bjuda på lite bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar